A message from France

For all our fellow Beretta Owners over the pond..
Post Reply
rweatherford
Registered User
Posts: 720
Joined: Wed Apr 25, 2001 5:39 pm
Location: Shelbina, MO
Contact:

A message from France

Post by rweatherford »

I got this email this week.  I don't speak french and Babelfish didn't translate everything correctly.


-----------------------------------------------------------------------

jpsalle@wanadoo.fr

Bonjour Rex, j' habite en France prés de Marseille et je vous contacte pour savoir ou je pourrais me procurer la doc technique du moteur Quad 4.

J' ai également des pièces de GTZ photos en PJ àvendre sauf le moteur que je garde pour un Pontiac Trans sport et le bouclier et feux AR déja vendus.

Si vous avez des contacts en Francer de propriétaires de GTZ merci de me les indiquer.

Un renseignements' il vous plait: A qoui sert le boitier électronique qui se trouve àcôté du calculateur? Y a t' il un lien avec l' allumage électronique?

Crdialement Jean-Pascal SALLE

------------------------------------------------------------

I don't have any of my owners manuals any more.  Perhaps someone can help him out and speak fluently with him.

Thanks.


Rex Weatherford
92 Beretta GTZ Quad4 Turbo / 5-speed (sold)
Best 1/4 ET =  13.523 @ 105.16 mph

07 Mazda 5 Black on Black (it's slow)

User avatar
AquaZ26
Registered User
Posts: 24
Joined: Mon Sep 04, 2006 2:00 am
Location: Decatur IL

A message from France

Post by AquaZ26 »

I'll I got from it was that someone was trying to trade your old GTZ that you used to have for a Pontiac Trans Port and that he would pay shipping.




Later

Tim Wortman


User avatar
weba
Registered User
Posts: 1096
Joined: Fri Oct 14, 2005 5:34 am
Location: Finland
Contact:

A message from France

Post by weba »

For me it seems like's he wants to know something about Rex's engine, cause he has one in Trans Sport he own's, they sold those with low-output quads here, but actually i have no idea  


I fill up for $130. Also Beretta owner since 2004
Post Reply